tag:blogger.com,1999:blog-2611253789339189412.post797211827491909753..comments2023-08-16T11:38:31.282+03:00Comments on Ο άνθρωπος από τη Μαντζουρία: Σε ποια κοντινή χώρα ζει ο κύριος Γαβαλάς;Manchurianhttp://www.blogger.com/profile/16654577002021958711noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2611253789339189412.post-50110846701944551682008-08-31T02:04:00.000+03:002008-08-31T02:04:00.000+03:00Ενώ το να βρίζεις εμένα σε άλλο μπλογκ είναι, προφ...Ενώ το να βρίζεις εμένα σε άλλο μπλογκ είναι, προφανώς, το απαύγασμα της αρετής...<BR/><BR/>Το θέμα του ποστ μου ήταν οι αντιδράσεις, Ηλία -- όχι το τι είναι ή τι δεν είναι το έργο. Αν, βέβαια, δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτό το στοιχειώδες, τότε όντως πολύ καλά έκανες που δεν έγραψες στο δικό μου μπλογκ.<BR/><BR/>Συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά κάποιες συμπεριφορές μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι...cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2611253789339189412.post-26726493259601644482008-08-30T14:48:00.000+03:002008-08-30T14:48:00.000+03:00Όσο πρόβλημα είναι η κωνσταντινοτσατσική παρέμβαση...Όσο πρόβλημα είναι η κωνσταντινοτσατσική παρέμβαση της πολιτικής στην τέχνη, άλλο τόσο είναι και η αναγωγή της τελευταίας σε υψηλή σφαίρα που οφείλει να παραμένει στο απυρόβλητο. Όχι μόνο γιατί το κάθε σκουπίδι μπορεί να βαφτιστεί "τέχνη" και να αξιώνει τιμές και προστασία, αλλά και γιατί δημιουργείται έτσι μία κάστα εκλεκτών που "έχουν αισθήματα και ιδέες απαγορευμένα στις μάζες". Ο Παζολίνι κι εγώ διαφωνούμε κάθετα μ' αυτό.<BR/><BR/>Εδώ ακριβώς έγκειται και η ένστασή μου στην παρουσίαση της υπόθεσης του εσταυρωμένου βάτραχου: αναπαράγει αυτήν την ελιτίστικη θεώρηση της τέχνης. Γι' αυτό και σου την έπεσα στο buzz (κακώς• στον Gravity & the Wind έπρεπε να την πέσω, αλλά φοβήθηκα πως θα βρω τον μπελά μου αν πατήσω τον κάλο μιας ομόφωνης μπλογκοπαρέας, είτε στο πόδι τον έχουν είτε στο κεφάλι). <BR/>"Κοιτάξτε πόσο πιο πολιτισμένες είναι οι ιταλικές αντιδράσεις σε σχέση με τις ελληνικές!" - και την ίδια στιγμή επαναλαμβάνεις το παραμύθι ότι το έργο είναι αυτοπροσωπογραφία που απεικονίζει το ανθρώπινο άγχος. Στοιχειωδώς, έπρεπε να πάρεις θέση πάνω σ' αυτό, το "σύμφωνα με το μουσείο" σε σώζει; Όχι επειδή κάποιος προκαλεί αλλά επειδή το κάνει <I>εσκεμμένα</I>, για να προκαλέσει ντόρο. <BR/><BR/>Ούτε με τον Ψωμιάδη ούτε με τον Ανδρουλάκη. Ούτε στο κάψιμο βιβλίων ούτε και στο "Μι εις τη Νι".Eliashttps://www.blogger.com/profile/15006996975439612683noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2611253789339189412.post-8311057355572379762008-08-29T19:59:00.000+03:002008-08-29T19:59:00.000+03:00Ξέρεις το πρόβλημα με την κίνηση της ιστορίας, είν...Ξέρεις το πρόβλημα με την κίνηση της ιστορίας, είναι ευθεία ή <A HREF="http://www.guardian.co.uk/world/2008/may/28/australia.art" REL="nofollow">σπειροειδής</A>;<BR/><BR/>Γενικά η εντύπωση που έχω είναι πως αν πατήσεις τον κάλο μιας κοινωνίας, είτε στο πόδι τον έχει είτε στο κεφάλι, βρίσκεις το μπελά σου.<BR/><BR/>(major disclosure, ο ακίνδυνος είμαι καλέ)Manchurianhttps://www.blogger.com/profile/16654577002021958711noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2611253789339189412.post-50102650733888176732008-08-29T16:31:00.000+03:002008-08-29T16:31:00.000+03:00Η ιστορία συνείζεται, λίγο διαφορετικά. Ευτυχώς..?...Η ιστορία συνείζεται, λίγο διαφορετικά. Ευτυχώς..?<BR/> <A HREF="http://gravityandthewind.blogspot.com/2008/08/blog-post_29.html" REL="nofollow">http://gravityandthewind.blogspot.com/2008/08/blog-post_29.html</A>Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.com