16 Μαΐου 2009

Δραματικές εξελίξεις στο σκάνδαλο ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Καίνε κυβέρνηση και αμερικανούς οι αποκαλύψεις. Ύποπτος ο ρόλος του κομμουνιστικού κόμματος.

Ποιος ήταν ο διαβόητος ΓΕΡΜΑΝΟΣ; Με τις πλάτες τίνος ξέφευγε από την τσιμπίδα του νόμου; Σε ποιούς έστελνε μήνυμα λέγοντας «Ακόμη κι αν υποθέσουμε πως είχε τεκμηριωθεί η ατομική μου ενοχή, πλήρωσα το χρέος μου στην κοινωνία με δέκα χρόνια φυλακή»;


The Canberra Times Thursday 18 July 1946

Επιβεβαιωμένες πληροφορίες του δικαστικού ρεπορτάζ κάνουν λόγο για πρωτοφανείς αβλεψίες, αν όχι εξόφθαλμες παρανομίες, από την πλευρά της εισαγγελίας.


The Evening Independent - Jan 25, 1947

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ τη σκαπουλάρει, αλλά φαίνεται πως κάποιοι ισχυροί αναστατώνονται από το βιβλίο που σκοπεύει να γράψει. Το πολιτικό σύστημα δεν αντέχει, τα θεμέλια τρίζουν, το παραπέτασμα της βουλής αρχίζει να ξηλώνεται.

Ο πρωθυπουργός την κλείνει, για να προλάβει το σκίσιμο.

Too little, too late.

«Εγώ ήθελα να ξεκουμπιστεί. Τον προγκήξαμε αλλά είχε στυλώσει τα πόδια. Κακό του κεφαλιού του»


The Virgin Islands Daily News - Jul 16, 1976


The Virgin Islands Daily News - Jul 20, 1976

Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε έρθει στο φως, στο άπλετο φως, αν το αμαρτωλό κανάλι των εργολάβων και των εκδοτών δεν είχε το θράσος να προγραμματίσει για απόψε μια αγαπημένη μου ταινία.

Πρωταγωνιστεί ο άλλος μου, ιρλανδός, εαυτός. Αλλά και ο αιγύπτιος, σε ρόλο γερμανού σαρτζετάκη εν καιρώ πολέμου, είναι καλός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: