16 Φεβρουαρίου 2009

Μεγάλοι οι Έλληνες, Μεγαλύτερη η Βικιπαίδεια

Πήγα να τσεκάρω τους υπόλοιπους 100 συναδέλφους μου.

Λέω ας δω τι γράφουνε για τον, με τα τσαρούχια, πιο αμφιλεγόμενο, από τους τελευταίας εσοδείας τουλάχιστον.

Και μια γνωστή οσμή άρχισε να μου γαργαλάει τα ρουθούνια.

Έτσι εξηγείται λοιπόν αυτή η απίστευτη αδικία εις βάρος μου.

Δεν με βάλανε στους 100 επειδή δεν έχω βιογραφικό άρθρο στη Βικιπαίδεια!

Δεν πειράζει, ας ευνοηθούν οι ατάλαντοι και οι κλίκες.

Εγώ με την αξία μου κι όχι με ξένες πλάτες.

update: Οκ, αν πάει κανείς στους όρους χρήσης, στο τέλος γράφει:
Μεγάλοι Έλληνες Wiki: Ειδικότεροι όροι χρήσης

Τα άρθρα τα οποία παρουσιάζονται στο Wiki των Μεγάλων Ελλήνων δεν αποτελούν θέσεις τις οποίες ενστερνίζεται ή προσυπογράφει ο ΣΚΑΪ, ο οποίος παρέχει ένα ελεύθερο βήμα για τους πολίτες να εκφράσουν τις απόψεις τους για τους συγκεκριμένους έλληνες, σεβόμενοι τους όρους χρήσης της εφαρμογής.

Όλες οι αρχικές καταχωρήσεις προέρχονται από την ελληνική έκδοση της Wikipedia με όλες τις νόμιμες επιφυλάξεις για τα δικαιώματα χρήσης κειμένων και εικόνων που απορρέουν από το δικτυακό τόπο της και τους σχετικούς όρους χρήσης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: