Επιπλέον, στο πλαίσιο της γενικότερης αίσθησης ελληνικότητας που δημιουργείται από την επικοινωνία, κρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή ότι οι φράσεις «… έτσι βγήκε το όνομα AMSTEL» και «Αμοιράκης Στέλιος AM-STEL» επιτείνουν την ενδεχόμενη σύγχυση ή/και παραπλάνηση, προσκρούουν στο άρθρο 5 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει επίσης να τροποποιηθούν αναλόγως.
Δηλαδή υπάρχει λογικός άνθρωπος που βλέποντας τη διαφήμιση αυτή του δημιουργήθηκαν αμφιβολίες για την ετυμολογία της λέξης Amstel;
Προτείνω τη δημιουργία βραβείου πορτοκαλοφοβίας.
5 σχόλια:
Όχι δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που κτλ κτλ.
Από την άλλη φαντάζομαι τι θα έγραφαν τα μέλη της επιτροπής το 1975 [?] για την διαφημιστική καμπάνια της Δέλτα-Δέλτα [Νίκος] Δήμου, για λογαριασμό, αν δεν κάνω λάθος, του καφέ Bravo, με κεντρικό σλόγκαν: "Εμείς τον λέμε ελληνικό"...
Η μανούλα μου μια ζωή τον έλεγε τούρκικο...
Τι, δεν βγήκε από το «αμ στέλναν»;
(Τον «Κωνσταντίνο» αντί για «τον Κώστα» ή «τον Κωστή»: άλλη προβολή του παρόντος κι αυτή.)
@kukuzelis σατανικό!
@δύτης, και η χάινεκεν ξέρεις από που προέρχεται, «Hi, νενικήκαμεν» (πίνει μια γουλιά και πεθαίνει από ευτυχία)
Σε λίγο θα μας πουν ότι και το "ευελφάλεια" βγαίνει από το "ευελιξία" και "ασφάλεια"...
Εχουμε (;) καιρό ακόμα για την ευελφάλεια
Δημοσίευση σχολίου